Tjejtjusarna

 16019-37            Roas av vad statistiken berättar för mig.  Min blogg hade flera hundra % fler besökare en viss dag. Det var en av de dagar jag berättar om boysens tillkortakommanden.  Jag har dem till låns ibland.
De boys jag ibland kallar Bill & Bull. Bara för att det lite säger vem de är. Inga indianer precis, men nånting ditåt. Eller framförallt en stor och en liten. Fast egentligen en stor liten och en liten stor, beroende vad de säger och hur de kopplar det till sin verklighet. Åtminstone den ena. Den andre han tycker mest det mesta är pinsamt. Sött. Riktigt sött.
Och för tillfället kan ingen undgå att tjusas över vilka tjejtjusare de är. Båda två fast på olika vis. Jag tror dock ingen använt tjejtjusare som sökord för att läsa mitt bloggbladder om Bill och Bull. 
     
                                                                   
                                                                                                                       16019-38


Ändå var det skoj med en toppnotering. Till boysens ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0