Bibliotek

Tycker att tjänsten med e-böcker hos biblioteket är förnäm.  Urvalet är förvisso bara nån promille av vad man kan låna i bokform på plats, men många av e-böckerna i pdf-filformat skulle jag säkert aldrig annars vare sig sökt efter eller provläst om jag varit på plats.
Sökte efter uppföjaren till Fettskrämd av Lars-Erik Litsfeldt, men den är nog såpass färsk att biblioteken knappt hunnit märka upp på vilken hylla den ska stå ännu. Därför lät jag den - Ät fet mat,  bli frisk o smal bli min egen hos Bokus istället.

Och det stod inte på så hade jag lånat hem en annan e-bok hos bibblan. Bygg upp ert ordförråd av Agneta Hebbe. Den går utmärkt att läsa som pdf-fil. Tilltalande eftersom man ju får upp boken som den är, men det blev till slut lite för knepigt med alla övningar och prov via dataskärm. Här gillas utmaningar. Och ord! Så det blev en beställning till hos Bokus - som hade de bästa priserna på mina bokval idag.

Det kan bli dyrt att vara hemma o vara sjuker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0