Thaiantiklimax

16019-119

Redan efter forsta match rullade mina tarar.
Mest for att jag var radd. Har alltid avskytt vald.
Men framforallt for att kvallen inleddes med att tva tioaringar skulle slass.
Med nabbar och klor.
Och vi fick veta att det var fattigbarn.
Det var viktigt att de fick komma med eftersom gaget skulle ge dem mojlighet att kopa mat till ovriga familjen som idag.

Men...

Thaiboxing gar ut pa att knockout:a varandra.
Inklusive pa barnniva.

Och nar den lille livlos for i golvet..... da stortjot jag...


Foto: Airam


Kommentarer
Postat av: Lyckliga grodan

usch.. jag skulle ha blundat hela tiden...

2006-08-02 @ 09:20:46
URL: http://lyckligagrodan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det gjorde jag också - under själva misshandeln. Lovar. Allt annat är omöjligt för en sån som jag.

Våldrädd is my middlename...

2006-08-06 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0