Avslöjad

De flesta omkring mig vet att jag sen drygt ett halvår lever med en kost vi kallar LCHF- LowCarbHighFat.
Således ingår inte kolhydrater i min dagliga livsföring. Eller åtminstone inga synliga.

Juldagens kväll bjöd jag - i alla fall -  mig själv på en knäck.
Okej, jag ska vara ärlig. Det var två knäck.
Och visst ischoklad också.
Samtidigt.
Två.

Så går det som det går för den som ljuger och förställer sig.
Någon ser till att man får ångra sig.

- Hur har det här gått till då?
Frågade tandläkaren idag...

Vilken tur att de ringde från extraplejset imorse och erbjöd mig att jobba som sjukvik ikväll.
De slantarna är redan investerade kan man säga.
I porslinmaterial från Folktandvården.

Plusminusnoll var ordet!

Eller...... som sagt; i ärlighetens namn: minus i plånkan och plus på vågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0