Americandream

Har inte kommit iväg till sydostasien än, så längtar jag redan till nästa resa.

I många år har min dröm varit att per hyrfordon bila tvärs genom det stora landet i väst. Så kom det härliga resemagasinet Reseguiden.se i lådan idag och jag blev bekant med en för mig ny researrangör. Hos Guldkustens Resor kan jag inte bara få åka tex Route66 - jag kan få göra det per hyrfordon á la Harley Davidsson minsann!

Tänk....
Vilken grej...

16019-104 Att få cruisa på Wild West Tour....
(foto Guldkustens-resor.se)
16019-105 Och få se allt naturskönt.... från en hoj....
(foto Guldkustens-resor.se)


Åh, detta vill jag verkligen göra !

Någon frivillig som donerar ett ekonomiskt resebidrag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0