Preliminärt

Är det nu bokat. För två veckors semester.
Min första regelrätta sommarsemester på sju år.
För i åtta år har jag sen skilsmässan haft fem veckors sommarsemester och då valt att jobba sju år av dem. Den första sommaren som singel, och dessutom med singelekonomi, var vedervärdig. Så när annonsen i min facktidining anropade mig att semestervikariera på annan ort blev saken biff resterande år.

I år är bara tre veckors sommarvikariat biff.
Resterande två får jag jobba med semesterångest istället.
I Thailand.
Hoppas jag.
Biljetter till Phuket med spavariant av hotell är bokat.
Med ångervecka.


Finns ingen ånger de närmsta sex dagarna bär det iväg.



I Juli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0