Brum

Idag ska min fina Yamma utrustas med mera brum.
Hoppas jag. Löfte om att borra upp rören är utlovat, men har jag otur får uppgiften förskjutas några dagar.
Jag vill inte brumma mer än att jag kan fortsätta lyssna på musik under långkörning, men jag vill höra det där lilla extra när man drar till i rullen framförallt vid snabba accelerationer.
Många kör ju omkring och brummar nåt alldeles förskräckligt för att sedan när det blir dags att visa upp sina rör för farbror statens kontrollverk, byta till ingetljudalls. Så vill inte jag ha det. Det får inte vara för krångligt. Det är nog med att jag måste vänja mig vid att ombesörja bensin, sämskskinn och vax.

Om jag bakar nåt sötsliskigt och tar med till verkstan, kan han nog inte säga att vi tar det en annan dag.... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0