Slut

Undrar hur mycket trötthet som är tillåtet.
Lika mycket som jag undrar; om jag ska undra, ifall det är nåt som är fel.
Med mig.

Har inte för vana att erkänna att det slinker in en å annan såpa i mitt inre. Men eftersom jag redan erkänt att jag i min barndom trodde på ett liv som bondmora kan det gott erkännas att just den serien står på min annars försumbara tv-lista. Om det är den som blivit för ospännande eller mitt inre tidur som går fel vet jag som sagt inte, men jag somnade vid första reklambrytet (20:10?) sist och.... vaknade inte förrän nästa dag.

Nu har jag sovit middag. En timma under täcke å allt.
Och det känns såhär en timma senare som om det är dags för en ny tupplur.

Zzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0