Knuttebosse

På SMC och Nerike Bikers initiativ har här åkts motorcykel idag. Hjälmaren Runt och tjugo mil minsann. Som i runda slängar tog sju timmar. Men så var det såklart fika och glasstopp efter vägen. Pink och rök också för all del. Och köttbullestopp för tusan. I sann kolhydratfri anda. 
Det tog en förfärlig tid att komma iväg. Förvisso är det kul att ansluta till SÅ många (912 ekipage), men jag är för mycket ovän med kösystem för att gilla när det tar timtal att få komma till skott. Nästa år ska jag inte ansluta mig så punktligt.

16019-190
                                                                                                         
Det är finemang för en annan, som bara vill tuta o köra att ha nån att fråga till råds.
Han höll med; jag ska köpa raka rör. Vance & Hines. Och han har lovat skruva....

16019-189


Dagens stiligaste måste varit Bosse. Med snusnäsduk å allt....

16019-188
                                                                                                          Foton: Airam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0