8

Jag har blivit utmanad.
Av Diqueen
Utmaningen handlar om att redovisa en snutt av sig själv.
Eller åtta snuttar.
Vanor och eller ovanor.

Svårt...

1. Det händer; rätt ofta och är därmed en vana, att jag sover med tofflorna på.
2. Minst lika ofta vaknar jag med samma tofflor på - vilket borde betraktas som en ovana
3. Jag har vanan att prata i sömnen.
4. Och väcka mig själv av allmänt pladder - ovana.
5. Ovant är det att gå ut utan trutvalla
6. Liksom det känns mycket ovant att gå ut utan klocka och minst en silverring.
7. Vant är det med flera koppar Zoega vareviga morgon
8. Just nu är det ovant att vara student

Att utmana åtta nya specifika är detsamma som att utmana mina studier.
Känn Dig manad!

Kommentarer
Postat av: Di

Kul att du antog utmaningen, roligt att läsa. Ha en underbar kväll!

2007-08-30 @ 22:16:34
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0