Kattklappar

De två allra mest snälla varelser i mitt liv det gångna året, är minsann katterna. Och då måste det väl ändå vara de två som ska ha flest och finast julkappar. Har man varit snäll så kommer jultomten...

Hundägare har ju länge klätt sina jyckar i allehanda löjliga kläder. Mina katter ska få lite mer sofistikerade presenter. Något som förstärker utseendet och därmed deras självförtroende.

Som sig bör: rosa till lilla fröken Strössel och blått till stiliga herr Lakrits...

image482   image483

Finns att köpa hos Kittywigs

Kommentarer
Postat av: Maja

Ha, ha - vilka godingar :o)

Håller med - mina missar som har varit så snälla, keliga och trofasta i vått o torrt måste få nåt extra. Men jag kan inte se att dom har peruker på sina önskelistor ;o)

Nä, här står det tydligt skrivet: extra mycket fisk (flera gånger om dan) och ett par leksaksmöss med mycket kattmynta i + en matta från IKEA, en sån som luktar så gott, så man bara måste rulla in sig i den!

2007-12-22 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0