Luciafarbror


Kommentarer
Postat av: Maja

Skitbra, tack för ett riktigt gott skratt :o)

2007-12-13 @ 20:04:19
Postat av: Airam

Åhh Maja, den är så jäkla BRA. Glömmer ALDRIG första gången jag såg sketchen. En Nyårsafton.Som vi skrattade! Jag bara älskar Robert Gustafsson och Johan Rheborg.

Och jag bara ÄLSKAR att gapskratta ;-)

2007-12-13 @ 23:02:38
Postat av: Wolmer

Hahaha! Detta var helt ljuvligt roligt! Hade nästan glömt bort "Farbror Barbro"! Jisses, så bra de är.

Jag hade faktiskt en psykolog en gång om VAR Farbror Barbro. På riktigt.

Kram!

2007-12-17 @ 11:24:12
URL: http://blogg.passagen.se/wolmer
Postat av: Airam

Wolmer - visst är de underbara!
Farbror Barbro eller Sverker från Plus som "bara vill köpa sig ett enkelt handjobb när han är i Ståckhålm" går inte att ranka. Lika bra båda två.

Det finns många fabrorbarbrotyper där ute. I plysch ;-)

2007-12-18 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0