Vitbloggar

En dags arbete kvar. Sen ska här vändas upp och ner på målarfärgsburkarna. Jag fick blodad tand av att måla mitt lilla köksskåp. Visserligen ska det tryckas in en fullmatad hemtenta emellan, men det är väl det man har nätterna till? En veckas ledighet framöver. Så lyckligt lottad jag är!

Någon i min omgivning ondgjorde sig över bloggen spets & snor. Att hon som bloggar skulle framstå som omåttligt kaxig och förmäten. Så kan kanske någon uppfatta det, men det talar väl mer för vem åsiktsägaren är. Själv tycker jag att hon har världens skönaste självförtroende och hon har verkligen ALL rätt att skryta - om det är vad hon gör. Jag anser bara att hon stolt visar upp det hon SKA vara stolt över. Dvs ett mycket smakfullt inrett hem. Nu har även hennes väninna öppnat blogg i vit shabbystil. Me and Alice. Missa dem inte och inte heller deras länklistor.

Antagligen kommer jag inte måla alla mina gamla möbler vita, men många ska få genomgå en prövning. Det känns mer än rätt att förnya sig. Jag har stått med kaustiksoda och Bums upp till knäna förr. Det skulle funka igen om så behövdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0