Utsatt

Förbannade personlighetsstörningar!
Nu är det splitting på gång igen...

Jag har varken tid, ork, lust eller ens det minsta intresse av personen överhuvudtaget.
Hur fan orkar de själva.
Att köra igång känslor hos andra.
Och mötas med motstånd.

Jag virkar en s.k mormorsfilt lediga stunder.
För att händerna liksom inte kan va´ still.
Och för att iskalla fötter skulle få nåt att värma sig i.

Det är ju förfan en riddarrustning jag behöver.
Virkad av ståltråd.
För att skydda en utsatt själ.

Vad är lite kroppslig svalka mot ett hotat innanmäte.

Jag ska inte reagera.
Då har splittingen redan börjat.

Beviset står således härovan.
Det är inte lätt att bara vara människa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0