Flyttlass

En mycket fin vän, flyttar nu in i sitt nya liv.
Och vi känner oss utvalda som får dela med av vårt överflöd.

Att få är stort.
Men att få ge, är mycket större.




- Du har rätt att bedöma vad som är rätt och riktigt för dig
- Du har rätt att inte ständigt be om ursäkt för ditt beteende
- Du har rätt att inte alltid hitta lösningar på andra människors problem
- Du har rätt att ändra dina åsikter
- Du har rätt att begå misstag
- Du har rätt att säga "jag vet inte"
- Du har rätt att säga "det bryr jag mig inte om"
- Du har rätt att säga nej, utan att känna skuld

Källa: okänd

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, det är så sant. Att ge, det ger så mycket glädje tillbaka. Källa okänd - Vilka fina och kloka ord. Även jag tar till mig dom.

2008-12-14 @ 18:23:21
Postat av: Airam

Maja - jag kunde inte ha skrivit det bättre själv. ~ Du har alltid rätt till frihet ~

2008-12-14 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0