Komihågnota

Lördag
Steka spjäll
Steka köttbullar
Göra rullsylta
Skapa mormors leverpastej
Baka chokladbiskvier

Städa ur kylen
Göra rent fläkten
Koka knäck
Plantera hyacinter
Lägga in sill
Grava strömming


Söndag
Steka rostbiff
Bleka slingor
Tjacka en gran
Tvätta
Handla mat
Handla mat åt tossiga morsan
Städa

Städa hos tossiga morsan
Köpa in resterande klappar
Köpa klappar åt tossiga morsan

Måndag
Komplettera handlingen
Passa tid hos hudterapeuten 09:30
Jobba 3 tim
Operation
Vila

Tisdag
Smaksätta strömmingen
Baka mammas jullimpor
Vila
Städa färdigt
Vila
Baka saffranskaka
Pynta
Vila
Koka skinkan
Julklappsinslagning
Klä granen
Invänta boysen
Proväta ljummen skinka med stor klick stark senap
Vila

Kommentarer
Postat av: Jellon

Hörru den listan var inte dålig du!!! Den där raden "vila" tycker jag du kan duplicera och lägga in på några fler ställen ... //Kramis från Märit

2008-12-20 @ 15:14:40
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Anna

Det tycker jag som en mycket klok idé!

Förresten jobba 3h (?) och operera (!) mig ???

2008-12-20 @ 15:33:00
URL: http://semlan72.blogspot.com/
Postat av: Airam

Jellon - jag vilar också, emellanåt L



Anna - Javisst verkar det knepigt ;-) Men så är det. Jag jobbar och sen sticker jag till doktorn och får "det" avklarat. Sen ska jag vila! :-)

2008-12-20 @ 16:54:33
Postat av: Maja

Wow vicken lista. Beundrar dig! Om jag skulle klara allt det där då måste dygnet ha 30 timmar ;o)

2008-12-20 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0