Barbie

Jag har liksom skaffat mig världens sämsta arvsrätt.
Noll - kort och gott.
Fadern efterlämnade sig inkentinken och modern kommer att göra detsamma.

Det gör dock inte mitt liv sämre.
Jag får helt enkelt se till att leva här och nu.
Och det är en ganska skön känsla att veta att man klarar sig själv.

Men, kanske sitter jag ändå på guldgruva inför framtiden?
Mina tre Barbie.
Med orginalkläder och stämplar från 1959 och 1962.
Har faktiskt skickat en förfrågan till expertis.

Om det är så att jag har kapital i garderoben ?

image535

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Så fina de är! Jag har också gamla barbiedockor från 60-talet liggande i en påse i källaren...Kanske skulle ta bättre vara på dem!?!

2008-02-18 @ 19:05:30
URL: http://www.ninni-e.blogspot.com
Postat av: Maja

Vilka härliga tjejer - är säker på att dom är värda en del. Va´ rädd om dom, dom går ju inte ner i pris, precis :o)

2008-02-18 @ 20:28:52
Postat av: Airam

Ninnie & Maja - Mina Barbie de är värdefulla som Barbie för mig fortfarande. Åh, vad jag pysslade med dem. Lite FÖR mycket ibland kanske. De har tex (alla tre) tyvärr "fått" gjort hål i öronen. Men evbrutna knappnålar...
Eyelinern på de två yttersta tycker jag är så cool. Ärvda dockor. Den mittersta var den första jag fick själv i present. Och hennes balkläder var en present för att jag var duktig hos tandläkaren. Det skulle vara kul att få veta deras värde, men de är inte till salu. Jag gillar att veta att de har de bra i en av mina garderober.

2008-02-18 @ 22:02:00
Postat av: Anonym

det är barbie och mittersta är midge

2009-01-25 @ 21:37:45
Postat av: barbielovestobeadollbutlegorules

Var Rädd Om Dom Mina Blev Slängda Av Min Mamma=(

2009-01-25 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0