Foppaaversion

Facebook är trots allt inte min grej, trots att datorer och allehanda program och sajter är det sen åratal. Men, jag har naturligtvis en egen sida där ändå. Och jag är naturligtvis medlem i en pakt.
Nämligen: Hata Foppatoffeln.

Alltså.
Få saker får mig så snabbt ur balans, som Foppatofflor.
Eller snarare folket som iklär sig dem.
Och jag kan inte analysera felet.
Men nåt är det.
Nåt riktigt kardinaltokigt.

Så vad ska en annan putta in fötterna i ?
Mina pissetofflor är rätt begagnade vid det här laget.

Sånahär kanske är ett alternativ?
Lite mer seriösa tycker jag.
Och inte så plastiga.
Inte alls förresten.
image545

Eller ett par nya röda.
Lite mer promenadvänliga...
image546

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, heter dom Pissetofflor!! Har alltid velat ha ett par, men då får jag nog kolla på Loppis, eller finns dom nån annastans???

2008-02-29 @ 19:38:09
Postat av: Airam

Maja - ja, de säger att det är pissetofflor. Mina alldeles mest goa skor. De kommer från dockstasko.se. Men är säkert billigare på loppis ;-)

2008-03-01 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0