Nyp

Har varit  utsatt för tjuvnyp några gånger på sistone.
Senast idag.
Förstår mig inte på slika fasoner.

Antagligen finns det outalade förväntningar på mig.
Som jag inte får veta.
Men ändå ska förstå.

Eller så är det nån slags avundsjuka.
För att det går bra och funkar för mig.
Men att någon annan anser sig få betala priset.

Som grekiska för mig.

Det är så självklart att alla andra oxå ska ha medvind.
Och att jag gärna delar motvind, om andra upplever den.

Men jag är ingen tankeläsare.
Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: L80

poläöålllllllllllääää



Här skulle jag skriva något tröstansvärt till dig, så hoppade lilla katten utan veterinärstratten upp på tangentbordet. Men visst finns det lite tröst att utläsa i det också?

2008-07-15 @ 22:44:25
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
Postat av: Airam

Åhh, där var det MYCKET tröst. Lille vännen. Jag undrar varför den måste ha tratt? Har den blivit snörpt kanske - som min Lakrits. En henom...

2008-07-16 @ 19:13:43
URL: http://airam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0