Grannosämja

Känner mig bakis idag.
På riktigt. Fastän jag inte förtärt en droppe alkohol på flera veckor.
Det är sömnbristen.

Det har visat sig att Tvättstugeknullarna har behov av att spränga de flesta gränser. Eller iaf behov av att försöka ta reda på var gränsen för övriga hyresgästers norm går.

Nu vet de det.
Kostaplarna Kling & Klang inkallades och fick sätta ribban.
De anlände kl 00:30 inatt.

Först då blev han insläppt efter att i en timma ha legat på farstugolvet och gormat.
Medan hon gormade om sitt från insidan.

Och först då blev det tyst i huset.
Men inte gick det att somna för det, heller.

Då var det dags att fundera på alla 76'800 kr jag betalar om året för att ha en trygg bas med lugn och ro.
Och alldeles strax ringde uret.

Sömnbrist ger mig bakfylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0