Sacketter

Lördag = handlardag för den tossiga morsan. Jag inventerar från den ena gången till den andra och har ganska bra koll på vad hon behöver. Men i vanlig ordning får hon telefonpåringning. Den här dagen ska jag utöver den vanliga bl.a köpa Sacketter och glödlampor.

- Är det nåt särskilt du behöver mamma?

- Neej, vad skulle det vara?

- Ja, vad brukar du tex ha i kaffet ?

- Kaffet? Brukar jag ha nåt i kaffet?

- Ja

- Jaha, då tar jag det som finns!

- Det som finns?

- Ja, jag brukar ha lite allt möjligt i kaffet förstår du....

Kommentarer
Postat av: Jellon

Hi hi hon är ju för goooo'!!! Sköt om dig på sköna söndagen. //Märit

2008-11-23 @ 11:33:35
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0