Sendrag

Inte en natt till.
Den förra var vedervärdig och gick helt i sendragets tecken.

Om det bara vore lite kramp i en fot skulle jag inget säga.
Det är nån slags överkurs som drabbar mig.
Kramp mitt i smalbenet. Hur fan sträcker man ut där?
Eller kramp mitt i hålfoten. Som när den sträcks ut mot golvytan
förflyttas att istället inbegripa fotled och tår.

Jag skrek igår natt.
Det var samma elände i båda benen.
Samtidigt.

 Bild lånad

Den här natten skall förberedas ordentligt.
Med ett stort glas för varje ben.

Vatten.
Medicin helt utan biverkningar.

Kommentarer
Postat av: Jellon

Usch det där låter verkligen inte som någon vidare nattförströelse. Hoppas det klingar av snabbt. Kram!

2008-09-07 @ 14:38:36
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0