Danska

Om jag råkar få 2'500kr över, vet jag exakt hur de ska investeras. Då köper
jag mig en digital kurs i danska språket. Jag elsker danska!



Du lär ett nytt språk på samma sätt som du lärde dig ditt första språk - ditt modersmål. Genom att se, lyssna, härma och skriva. Det här är det naturliga sättet att lära språk.
Du gör INGA övningar för att minnas
Du gör INGA övningar i att översätta
Du gör INGA grammatikövningar
Inga förkunskaper krävs. Kurserna passar alla åldrar. Det går snabbt att lära och det är roligt!  

http://www.academica.se/danska.asp

Demoversionen är kul, riktigt kul. Och det är faktiskt lätt.
Hela 74 kurser i 31 språk finns, om man nu inte nånsin skulle känna sig tillräckligt utmanad så kanske persiska, japanska och vitnamesiska kan vara nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0