Köpartaktik

- HEJ!!! jag heter detochdet och ringer från Comhem!

- Hej...

- Du får verkligen ursäkta, men jag har nåt fel på min dator (?) här.

- Okej....

- Ja, alltså - är det du som heter Airam?

- Ja...

- Och det är du som står för abbonemanget från Comhem?

- Ja och nu tycker jag att Du ska komma till sak. Vad är det som Du vill sälja till mig?

- Ja, har du hört talas om Comboerbjudandet från Comhem?

- Ja...

- Är det nåt som intresserar dig?

- Nej...

- Men vet du verkligen vad digitalteve är för nånting!?

- Jajamensan, men Du verkar inte veta att det är dags att avsluta samtalet nu. Har Du inget annat på hjärtat just nu,  så ska Du och jag säga Tack o Hej nu.

- Jaså, jaha.... Tack o Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0