Lockig

Snubblade in hos en alldeles ny frissa för fyra veckor sedan.
Det var kris och hon hade dropin. Förutom att jag ju faktiskt
hade hört talas om deras kompetens på salongen.

Hon gjorde som de brukar. Dvs pratade sig varm om alla
superfina och alldeles oemotståndliga produkter som jag kunde
köpa. Jag drog udda med jämt eftersom det verkligen kändes
som om hon lyssnade. Jag är livrädd för att bli klippt. Det handlar
om millimetrar. Hon hörde och gjorde mig nöjd.

Men eftersom hon fick klippa så lite, så kommerr ju katastrofen
rätt nära hela tiden. Jag blir snabbt som en golvmopp. Idag var
det dags för klippning igen.

Förra gången föll jag "offer". Jag köpte produkter för att göra
henne nöjd (tror jag). Idag tog jag till en annan samvetslindrare.
Hon fick stajla på fri hand. Och jag blev till skillnad mot alla
platta stripor jag brukar ha, alldeles lockig. Ganska kul...


Det var förresten specialpris på själva lockverktyget nu.
Endast 1995kr

Fun Photo Box

Peter tipsade


Kommentarer
Postat av: Jellon

Sicken kalaspingla! :-) Ha det bäst Airam, vårhälsningar från Märit

2009-04-23 @ 19:40:10
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Maja

Jättesnyggt! Gillar verkligen dina lockar. Tack för tipset om Fun Photo Box, där kan jag ha mycket kul ;o)

2009-04-24 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0