Årsplan

Läser mitt årshoroskop. Och blir uppmuntrad att hålla fast vid mantrat "Roll with the changes”. Jotack, det har jag med mig för jämnan. Vad annat har man att välja på?

Jag ska sluta vara egotrippad, sluta visa min stolthet, sluta spela svårfångad och sluta tro på tur. Det kommer att bli brist på både arbete och pengar. Det blir en kamp. Okej, som om inte hela livsresan alltid är det.

Nära relationer blir (är skulle jag vilja säga) ansträngda och jag ska backa för att undvika onödiga konflikter. Är - som sagt...

En drömprins ska tydligen anlända, med ett halvt kungarike till övers. Fast jag får förstå att det finns risk att inte heller det är självklart för mig.

Ska surfa vidare. Till slut kommer man nog till ett annat horoskop som föreslår ett år i ide. Det skulle synka bättre med känslan.

Astrocoach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0