Helbrägdagjord

Har jag väl kanske inte blivit, men jag har fått en snabbkurs i Healing idag.



Jag reserverar mig, utifrån min naturvetenskapliga ställning.
Men i den ingår ju också att jag är öppen för prövning. Att det
är energi från andra sidan som helar känns som överkurs, men
att människors energier och framförallt intresse att göra bot
och bättring för behövande, betvivlar jag inte. Må det vara
placebo eller ej. Eller kärlek kanske - struntsamma. Finns
det folk som blir av med såväl fysiska som psykiska över-
belastningar så må det vara hänt...

Det var iaf en ganska märklig upplevelse. Att jag kände energierna
som lärdes ut...

Kommentarer
Postat av: BJ

Låter spännande. Säkert besitter vi långt fler förmågor som människor än vad vi använder oss av. Och säkert kan vi göra varandra mer hela. Kanske är det detta som är det gudomliga i oss?

2009-02-19 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0