Lackväska

Visade detta inlägg hos Jellon, för min kollega häromdagen.
Fick nämligen svårt habegär av väskan.
Lack och kitchig på exakt rätt sätt. Den skulle dessutom passa
fint till mina röda lackskor. Det kände jag tydligt.



Idag presentade hon mig, efter en nätt runda på
stan under lunchrasten. Jag var rätt säker på att
vi snackade en Primer som de säljer ut på Åhléns
nu. Icke - den goda hade köpt mig väskan!
Helt otroligt. Min mallighet vet inga gränser.

Jag är med röd underbar lackväska !

Kommentarer
Postat av: BJ

Det var en riktigt läcker liten sak! Som godis.

2009-02-05 @ 16:01:42
Postat av: Sigrid

Klart du ska vara mallig, den är kanonfin och din vän, som ger så fina presenter, likaså :o)

2009-02-05 @ 19:53:01
Postat av: Jellon

Den är bara helt uuuuuuuuuuuuuuunderbaaaaaaaaaar!!! Kul att du hittade den, och att du sedan även fick en. Gosigt med oväntade "presenter mitt i veckan" :-) Ha det bäst!! //Märit

2009-02-07 @ 15:23:09
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Airam

Jellon - jag kan kika om det finns en kvar till dig här. Rött eller hur, den fanns i svart oxå.

Hon ÄR gosig den lilla presenterskan. Med fara att hon presentar bort sig själv en vacker dag. Behöver jag nämna stjärntecken ;-)

2009-02-07 @ 15:35:29
Postat av: Jellon

Ja, herregud skulle du vilja det???!!!! Ja, röd förstås :-) Lilla lejonklubben :-D Vi hörs mer om lackisen. Ha det så jättegott!!!

2009-02-07 @ 17:21:38
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0