Tankekraft

Kolhydratpolisen i mig missunnar (tyvärr) alla sockermonster tex Semlor. Även om det oxå är bland det gottaste jag vet såhär års. Men jag unnar andra saker. Goda tankar. Och gärna symboler för det i tulpaner. En stor bukett. Till alla som behöver och vill ha. Och särskilt till de vars energiförråd börjar sina. Till de som utsätts för maktmissbruk, illvilja och förfärligt frånvarande av etik och framförallt moral.




En gång hade jag förmånen att få flyga in över Holland 
under tulpansäsong.
Det var mäktigt och otroligt energigivande...




Och går inte det, kan man alltid fokusera på Tommy Emmanuel.
Och få lite tidsfrist från energitjuveriet...


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Visst är det härligt nu när tulpanerna finns att köpa överallt. En bukett i blandade färger det är vår för mig. Skickar dig en stor bukett :o)

2009-02-05 @ 20:04:24
Postat av: BJ

Wow, vilken häftig bild! Som jättestora färgglada trasmattor.

Tack för fin bukett och hoppgivande musik. Skickar dig också tulipaner tillbaks!

2009-02-05 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0