Åtta

Har blivit med en utmaning. Hos favoriten Jellon.
Dessvärre är jag inte så bra på utmaningar av typen kedjebrev.
Så, det får bli en variant...


8 tv-serier jag följer:
Jag är urdålig på att följa teveserier. Men om "upprepning händer" tillåts istället för att "följa" väljer jag:

· Lets Dance

· Hjälp

· Fångarna på slottet (sett två avsnitt)
· Parlamentet

· Mannen som pratar med hundar
· Aktuellt
· Rapport

8 favorit-restauranger:
Sammalika här. Jag bedriver ju egen restaurang. Ju...
· Amano, Örebro
·

·

·
·
·
·
·

8 saker som hänt idag:


· Fått godkänt i seminarieform av tenta
· Hämtat ut förra tentan och överraskats med VG
· Färdigställt 15hp i Farmakologi och är därmed färdig med den kursen
· Ilsknat till på apskaft som mästrar en mer undergiven medmänniska

· Lovordat LCHF till intresserade kollegor
· Druckit vin på SJ´s intercitytåg - och skrattat - åt skillnaden mellan Hammarby och AIK-anhängare

· Fått mail att vår kokbok ligger 7:a på AdLibris topplista (innan utgivning!)
· Fått mail att vår kokbok ligger 5:a på Bokus topplista !


8 saker jag ser fram emot:


· Boksläpp

· Stockholmsförorter
· Vårsol

· Tandläkarens bud

· Kommande Mc-säsong

· Att köket färdigställs

· Nya soffor
· IPod

8 saker jag önskar:

· Hälsa
· Kärlek & romantik

· Stadd kassa

· Minskade elräkningar

· Goa avkopplade skratt
. Befrielse från galenskap för min väninna
· Att tossiga morsan berikas med livskvalitet
· En Laptop (får man önska prylar, så?)


8 personer som jag skickar detta vidare till:
Nej, den vill,får anta min utmaning.... jag känner skuld av att sända förväntningar...


 


Kommentarer
Postat av: Maja

STORT GRATTIS till boken och dina fina resultat på tentorna. Nu hoppas jag att förkylningen är bättre också.

2009-01-13 @ 22:01:26
Postat av: Jellon

Godmorgon! Underbar och intressant läsning. Vilken grej med topplaceringarna på din bok!!! Det är bara helt fantastiskt. Och uttrycket med "apskaftet" :-D (fnissar fortfarande). Hoppas alla dina önskningar slår in, vännen! //Jellonet Märit

2009-01-14 @ 07:38:07
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0