Borta

Alldeles nyss stod det klart för mig, varför en av mina
favoritbloggare inte synts till på ett tag. Hon är borta!

Död.

Tänk så starkt man kan känna för någon man egentligen
inte känner. Och tänk så tomt det kan kännas när samma
person inte finns längre.

Jag är  glad för den lilla kontakt vi ändå hade. Och att jag
hann med att beundra henne med en utmärkelse. Hennes
blogg har berört mig på alla de vis. Och mycket starkt
dessutom. Hon har varit min favvis helt enkelt.

Tack för det Du gav Mette

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen tråkigt att höra. Kan tänka mig hur det känns. En av mina favoritblggare alias Pistachio, och dessutom admin på "mitt" forum, gick också bort för en kort tid sedan. Alldeles oväntat och alldeles för tidigt. Tack och lov finns "åtminstone" bloggen kvar så att man kan vara där ibland och minnas...

2009-01-12 @ 17:15:21
URL: http://semlan72.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0