Discoshop

Sådärja, nu är den min.



Tänkte köpa mig lite musik-dvd:er och satte därför av
en evinnerlig tid att hitta "rätt" filmer till "rätt" priser.
En tämligen lång lista upprättades hos discoshop.se

Så fick jag regga medledmskap och det var dags att
betala när jag fick veta att de krävde tiosiffrigt
personnummer. För att handla kontant!?

Sånt lackar jag ur på direkt. När nånsin behöver man
uppge sitt personnummer vid kontanta köp i detaljhandeln?

Så jag skrev ett brev till ovan nämnda firma. Och fick
ur mig att det handlar om principer. Jag är inte
det minsta intresserad av direktreklam utifrån tidigare
lagda order.
Det känns lika dumt för mig som om man
i butiker på stan hade spejjare som checkade av inköpen
och sen krävde personnummer för att kunna skicka hem
"tips & idéer".

Idag kom det svar.
Att jag är välkommen att handla kontant hos dem, genom att
uppge ett fejkat personnummer. Tex tio x...

ALL HEDER till discoshop.se

Kommentarer
Postat av: Jellon

Så där ja! Mrs X, du är en hejjare på att ta tag i saker!! Du slutar aldrig att imponera!! //Kram

2009-01-12 @ 20:12:52
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Airam

Jellon - :-) Jodå vännen, snart har jag lagt hela pusslet. Och då är jag inte ens nåt att hänga i granen... kram

2009-01-12 @ 23:03:38
Postat av: Anna

Go girl! Så ska det låta! Där fick dom sej! :)

2009-01-13 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0