Kokboksrelease

Så har det alltså varit kokboksrelease. Och första tryckning av boken gick som smör. Den tog slut innan den var släppt.
Allt känns surrealistiskt för en sådan som Airam.

Får man såhär stor och vacker blombukett får man ändå förstå; att det inte är en dröm. Mitt ordförråd är alldeles för begränsat för att beskriva hur märkvärdig den känns...

TACK, den är alldeles underbar och den finaste jag nånsin har fått !



Releasepartyt hölls i 2008 års Nobelkock Stefan Eriksson´s Matstudio (se länk)
De hade lagat Airamskt och vi provsmakade de konstnärligt utformade mingelrätterna och bjöds till detta underbart vin och LowCarböl. Att trivseln var hög är bara förnamnet... ingen gång har en bok hos förlaget haft sådan efterfrågan.
Vår kokbok är ett unikum.



Lördagens konferens om LCHF på Östra Real var till bredden fylld av intressenter av alla de slag.
Moderatorerna vet vad logistik vill säga och föreläsarna bjöd på spetskompetens, såklart. Jag som sitter i föreläsningssalar stup i kvarten uppskattar verkligen när varje minut fylls av mening. Alla var lika intressanta och får jag tippa på framtid kommer Andreas Eenfeldt snart synas lika frekvent som Annika. Hans milda sarkasmer tillsammans med vänt och samtidigt tvärsäkert uttryck förutom trevligt och tydligt bildspel kommer att charma och väcka ännu mer nyfikenhet på LCHF.

Optimal Förlag

Stefan Eriksson Matstudio

Annika Dahlqvist

Peo Quick

Andreas Eenfeldt

Lars-Erik Litsfeldt

Kolhydrater i Fokus

Ulf Ravnskov

Ralf Sundberg

Airamsmat

        
    

      Foto: Astrantia

Jag har varit med om något mycket märkvärdigt.
Tack för all support !


Kommentarer
Postat av: BJ

Ser spännande ut. Och gott!

2009-01-26 @ 06:01:47
Postat av: Susanne

Fick boken i brevlådan idag! JIPPI;)

Skall sätta mig i mitt sköna soffhörn och njuta av alla recept och nya inspirationer från DIG o Annika!

Kram o grattis

Susanne

2009-01-26 @ 10:43:50
Postat av: Astrantia

Grattis! All lycka till med försäljningen! Det har tydligen gått himskans bra hittills. Kul!

2009-01-26 @ 13:13:28
Postat av: Anna

Vad spännande det skall bli att läsa boken!!

GRATTIS GRATTIS! Hoppas den säljer som SMÖR ;)

2009-01-26 @ 14:56:03
Postat av: Maja

Va glad jag blir att du har haft en sådan fantastisk helg :-D Bilderna är jättefina. Kokboken är en skatt :o)

2009-01-26 @ 20:13:06
Postat av: Airam

Vänner - Det är stort att dela glädje med andra. Var stolta för den fina gåvan Ni har! KRAMAR

2009-01-27 @ 14:32:29
Postat av: Tina

Jätteglad för din skull, att boken går som tåget, stort grattis, du är definitivt vär det! Tycker att jag gått igenom många av recepten på din blogg, men igår hittade jag en ny pärla! Köttfärsröra med zuccinipasta, nåt sånt. Väldigt gott och kul med en köttfärsröra som var lite annorlunda! Men boken, måste ju ha boken! När kommer nästa tryck?

2009-01-28 @ 19:07:52
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/
Postat av: Jellon

Grattis i stooooora, stoooora lass!!!!!!! Så fantastiskt härligt och roligt med ert releaseparty. Kul att se alla fina bilder från den stora dagen. Läckra anrättningar. Fantastiskt med den här boken, Airam - det är så himla bra gjort att ha rott den i hamn. Jag måste köpa ett exemplar. Och jag vill ha ett signerat ex så klart!!! Kramisar från Märit

2009-01-29 @ 23:57:24
URL: http://jellon-jellon.blogspot.com
Postat av: Airam

Tina - ja, det borde jag ju kunna svara på. Alldeles strax. Och det finns nog ett å annat ex kvar i bokhandeln. Men annars kan man ju köa på den på webben ;-)

2009-01-30 @ 17:45:01
Postat av: Airam

Jellon - Tack! För mig är det mest overkligt. Fast jag är ju stolt förstås. Och det känns väldigt kul att den går så bra eftersom jag tolkar det som att behovet var stort :-)

2009-01-30 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0