Karmahot

Har det undgått någon att mitt humör liksom inte är på topp idag?
Det är fel på alla.

Och jag har gått ut hårt med att riskera min karma genom denna
officiella dissning.




Kan meddela att det kostat mig en del de senaste timmarna.
Jag har sotat.
Genom kaos.
Och det var väl rätt åt mig kan tänkas...

* Klantighet gjorde kylen (och golvet) absolut full av finhackad och rostad mandel.
* Grädde kokade över - på hela spisen inkl ner över alla rattarna, ugnsluckan och golvet.
* Microsmält choklad (dyr jäkla kvalitetschoklad) som brände hål i formen och rann ut i micron  samtidigt som den "brann upp" till en  svart oidentifierbar sörja (som luktade pyton).
* Hårspännet åkte ner i toan...

Förlåt om jag har varit dum idag. Senast imorgon ska jag bli en bättre människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0