Polyamorister

- Sscch vänta lite, jag måste titta på Stefan, jag är så kär i honom.

Storebror:
- Vadå, är du kär i honom nu!?

- Ja...

Storebror:
- Varför då?

- För att jag blir glad av att titta på honom. Han har så fin mun och haka. Han ler och skrattar läckert.

 Stefan Gunnarsson

Storebror:
- Ja men hallå. Förra veckan var du kär i Anders Bagge och veckan före det var du kär i nån annan. Hur många är du kär i egentligen?

- I väldigt många tror jag.

- Storebror:
- Jag fattar. Det är som på min BDB (bilddagboken). Där har jag säkert minst 80 tjejer som jag skulle kunna göra ALLT med.

- Allt?

Storebror
- Ja mer än samlag alltså.

- Vad kan det vara som han menar då, tror du lillebror?

Lillebror:
- Vet inte. Han har nog kommit på nåt nytt man kan göra ...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha ha ha!!! Gu vad kul.... skrattar så jag hoppar.... "...som man kan göra ALLT med" "inte samlag" Jaa... vad kan man säga ;)

2009-03-23 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0