Radio

Vilken grej jag har begåvats med!
Ett program som tar in all världens
olika radiostationer. En godispåse
som heter duga.

RarmaRadio 




Snöade precis in på en amerikansk station som
bara kör Beatles. Och bergis tar det veckor innan
jag blir färdig. Just nu spelas den här:



Programmet har precis alla genre.
Från världens alla hörn.
Från alla tidsepoker.
Med skivomslag.
Och texter.
Dessutom kan man spela in, välja favoriter och gå vidare i länkar som poppar upp.

Jag kan alltså leva utan Pirate Bay....

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kan bara hålla med, vilken grej och jag har inte ens lyssnat, men det här skulle jag vilja ha. Såg att man kunde "tjuvlyssna" i 30 dgr så jag kanske testar :o)

2009-03-18 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0