Sittdyna

Berättade för min gamla tossiga morsa om incidenten med ladugårdsarslet i em.

- En del människor har ingen bra kroppsuppfattning, det får du ha överseende med. Hon menade förstås inte att trycka upp dig på det där viset.

- Jovisst, men har man ett arsle i den storleken, så har man bekymmer att klä sig mamma. Storleken på den bakdelen kan man inte missa ens om man försöker.

- Jag vet. Hade jag begripit hur det skulle bli, hade jag aldrig satt mig.

- Va?

- Ja, nu är det försent. Tänkt på det du som har tid på dig.

- Vad ska jag tänka på?

- Att aldrig sätta dig till ro. Då breddas kroppen och flyter ut både här och där. Särskilt arslet ska jag säga dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0