Design

Äntlisch !
Nu är design (projektplan) inför höstens D-uppsats (som jag senaste veckan jobbat dag o natt med)
inlämnad. Vetenskap och akademisk aproach i kubik. Ångest likaså. Man skulle vilja unna sig att pusta.
Men det finns det inte utrymme för. Dels återstår att läsa in sig på de andras arbeten. Och dels - kanske
värst av allt: återstår att memorera kunskapen för att kunna försvara detta ångestdokument inför
opponering nästa vecka.





Jag tar inte för otroligt att otack är världens lön. Att det slås ned på att den är för detaljerad...

Kommentarer
Postat av: Maja

Va´ skönt att det första är avklarat. Opponering - det låter inte kul, men jag är säker på att det går jättebra. Håller tummarna :o)

2009-05-26 @ 17:34:21
Postat av: Airam

Tack Maja - jag börjar bli luttrad. Och lutar mig tillbaka i devisen att jag ändå "bara kan göra så gott jag kan" - och det "brukar" räcka ;-)

2009-05-28 @ 19:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0