Faktura

Så har "vi" landat i ett resultat. Skatteverket har i alla fall det. De har lyssnat på min åsikt. Och beslutat att sänka min kvarskatt med 9'530 riksdaler. Jag är nu "bara" skyldig 15'741. Och då ska man (jag) inte glömma att jag redan låter dra extraskatt varje löneutbetalning för att det inte ska svida så förbannat varje november månads utgång.

Imorgon ska jag träffa handläggare på socialtjänsten. Vi ska prata igenom mitt uppdrag. Tror att jag den här gången ska be dem om ett uppdrag oxå. Jag fortsätter mitt stödfamiljsuppdrag mot att de fakturerar mig med sisådär 1500kr varje månad.

Ska jag betala för att ha andras barn?
Är det inte det jag redan gör?

Retorik är mitt middlename.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0