Anonym

Tog en tur till gubbdagis. Skulle "bara" inhandla en liten klapp till tossiga morsan. Så blev det en till mig själv oxå. Konstigt va. Nu har den jobbat så fint och till belåtenhet länge här. Jag är alltid nojjig på det jag slänger i pappersåtervinningen, men sedan stora gossebarnet körde hushållssopor är det inte lättare precis. På tippen flyger det omkring sånt som "kan" innehålla mitt namn. Och jag vill definitivt inte bli en allmän egendom.


Jag köpte en utan själva hinken. Min papperskorg är snyggare än så. Och själva malmaskinen är färlängningsbar så att den kan vila på vilket embar man vill. För 149kr. Som hittat ju! Och nu är jag nog så nära NN man "kan" komma i sitt hushåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0