Bloggfrågor

1. När gick du upp idag?
Minns inte precis, men nånstans strax före halv nio.
2. Diamanter eller pärlor?
Måste man välja?
3. Senaste filmen du såg på bio?
- I rymden finns inga känslor -
4. FavoritTV-program?
Vad blir det för mat / Halvåttahosmig
5. Vad åt du till frukost?
Vad säger att jag åt frukost?
6. Vad är ditt andra namn?
Magdalena
7. Din favoritmat?

Kroppkakor och entrecote men helst inte samtidigt.
8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding och Calamares.
9. Favoritchips?

Ostkrokar om det räknas till "chips".
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Sarah Dawn-Finer sjunger vackert på sin "Winterland".
11. Vilken bil kör du?
Fullutrustad Volvo V50 T5
12. Favoritmacka?
Mamma bakade goda limpor till jul förr... annars är jag inte så kompatibel med mackor alls nuförtiden.
13. Mänskliga karaktärsdrag du bara inte kan med?
Snobberi alla kategorier.
14. Vilka är dina favoritkläder?
Morgonrocken den fluffiga.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Borneo.
16. Favoritklädmärke?
Gabor på tassarna.
17. Försvann?
Ungdomen
18. Favorittid på dagen?
Fm
19. Var är du född?
Örebro BB
20. Vilken är din favoritsport att se på?
... hmm...
21. Coca Cola eller Pepsi?
Bubblat vatten.
22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll om jag är tvungen.
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.
24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
För all del, men inte precis här och nu.
26. Vad ville du bli när du var liten?
Bonde, Polis eller barnmorska.
27. Bästa barndomsminnet?
Pingsthelgerna innebär starka minnen. Då det var "Barnens dag" och vi fick nya kläder inkl nya vita knästrumpor.
28. Varit i Afrika?
Javisst, Tunisien ligger i Afrika.
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Verkligen inte.
30. Varit med om en bilolycka?
Jag körde själv när jag mosade min första bil. I det årets första halka och med ett körkort inte äldre än 1,5 månad. Avbetalningen på Amazonen fick fortsätta fastän den dog.
31. Favoritdag i veckan?
Fredagar brukar kännas fria.
32. Favoritrestaurant?
Har nog ingen.
33. Favoritblommor?
Ranunkler, rosor och orkidéer.
34. Är du kär?
Önskar att jag vore.
35. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Que?
36. Äger du en cykel?
Ja och den äger mig.
37. Vem fick du senaste mailet från?
Nån jag inte känner, men som gjorde mig så glad.
38. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag har inga kreditkort och ämnar aldrig mer skaffa nåt.
39. Läggdags?
Ja-a, är det här aldrig klart nångång!?
40. Senaste personen du delade en middag med?
Det var inte mindre än 80 personer i fredags.
41. Vad lyssnar du till just nu?
Scott Hamilton heter han visst. Finstämmig jul-jazz på saxofon och piano.
42. Favoritfärg?
Vitt.
43. Hur många tatueringar har du?
En.
44. Vad jobbar du med?
Är mitt emellan jobb. Frilansar säger vi då.
45. Favoritträning?
Gillar Vib-träning och just precis nu rörelse till Kinect.
46. Har du några djur?
Min kära vän katten Lakrits.
47. Vad önskar du dig?
Kärlek.
48. Ringsignal på mobilen?
Became mucho med Luis Miquel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0