Spindelben

Om nu nån undrar, vill jag meddela att efterdyningarna efter min tandoperation går över förväntan bra. Trodde att jag stillatigande skulle vara sängbunden några dagar. Med intensiv smärta och svullnad. Så är dock inte fallet. Det är inte det enklaste att gäspa och skratta, men resten fixar jag ganska bra. Min smärttröskel är okej. Jag pallar.


Annat är det med kräkmagen...
Tandläkaren öppnade ju "ett fönster" för att komma åt eländet. Nu har jag kikat - och s.a.s gjort en objektiv besikting . Detta fönster innefattar hela tre tänder. En lång radda alltså. Och massor med stygn. Inte undra på att det känns som att ha en spindel som har mulat därinne. De torra benen som liksom spretar...
¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0