5-åring




Idag, för exakt fem år sedan startade jag den här bloggen. Att tiden går så fort, tyckte att det var nyss. Har tänkt i några dagar att det vore ett lagomt tillfälle att avrunda den på. Fast just nu kommer inte orden till mig, om varför eller ens känslan att det är rätt. Det får bli som det blir. En annan dag. Just nu får jag bara passa på att tacka för drivkraften som ni läsare har skänkt mig. Både kommenterade och tysta besök. Bloggen är hyggligt besökt och det är en drivkraft i sig. Såpass att jag inte ens kan besluta mig för fortsatt bloggliv eller ej...


Kommentarer
Postat av: Tina

Snälla Airam, lägg inte ner bloggen! Den skulle fattas mig! Det kan gå olika lång tid mellan mina kommentarer, och även besök, men alla dina inlägg läses! Ofta med ett leende, många gånger med en

(be-)undran över hur du får till det, både livsmässigt och språk/berättar/formuleringsmässigt! Vill så gärna få fortsätta ta del!

Kram

Tina

2010-07-03 @ 22:47:48
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/
Postat av: Airam

Tina - KRAM

2010-07-06 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0