47

Ganska ofta, för att inte säga dagligen, hör jag i mitt arbete talas om servicefolk som både är motbjudande, elaka, och rasande moraliskt olämpliga som chaufförer. Det fick tossiga morsan och jag bevis för idag. Det var så himla skönt att sätta gubbjäkeln på plats. Jag fräste i för kung och fosterland - och framförallt för alla stackars underlägsna pensionärers skull (dessutom med pekfingret hyttande):


- Hallå där, jag är faktiskt 47år! Du skriker inte åt mig på det där viset. Och inte åt någon annan heller. Håll truten med dig och skäms människa!

Det gjorde han.


Kommentarer
Postat av: susanne

Heja Airam. Sätt dom på plats.

2010-03-24 @ 09:02:42
URL: http://hemmamammansliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0