HeartAttackGrill

Snart är min Vub färdig. Funderar på hur min framtid ska se ut. Det kanske är sista chansen att göra något radikalt? Flytta? Emigrera? Byta bransch?  I amerikat finns allt. Inte minst ordentliga hamburgare... med taste worth dying for... som det är "sjuksköterskor" som serverar.



En burgergrill utan skrupler. Med filterlösa cigaretter och JoltCola inklusive gratis mat till alla som väger in sig >160kg. Dubbel & trippel och fyrtal i bypassburger borgar väl för att gästerna till slut når dit. Kanske inte minst för att stripsen i fri volym är friterade i äkta ister.



Mycket ska man se, innan grönstarren slår till...




Tror att jag blir vid min läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0