Comhemservice




Plötsligt försvann TV11 i burken utan förklaring. Det var inget aprilskämt för på hemsidan kunde man förstå att de bara erbjöd frivisning fram till 31/3. I detta hus står Comhem för utbudet. Jag har nåt slags abonnemang som erbjuder åtta kanaler. Och på "mina sidor" erbjuds man att ändra valfritt mellan massor av (skräp-)kanaler. Dock visar det sig att byte inte kan ske förrän en månad senare.

När något tekniskt krånglar har jag en stående devis: "De landade på månen 69, hur svårt kan det va"

Döm om min förvåning när jag fick prata med en kille på Comhem som verkligen har gått charmkursen. Jag hann aldrig till devisen. På frågan "varför det ska ta en månad" svarade han:

- Det undrar jag också, man får vara lite smidig tycker jag. Om cirka en timma ska du ha TV11 igen. Trevlig helg!

Max fem minuter tog det. All heder till serviceinriktad personal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0