Omdöme



Fick i uppdrag av en femtonårig tjej att buda på ett Hello Kitty-skal till hennes nyinköpta iPhone. Hon vågade sig inte riktigt på Tradera själv. Jag fick veta hennes ekonomiska smärtgräns och gick lös med budgivningen för nån dryg vecka sedan. Det bar sig då inte bättre än att jag vann två stycken skal-auktioner. Samtidigt. Visserligen med olika motiv och olika blinbling, men hon behövde ju bara ett. Billigt blev det som tur var. Och fina var de båda två. Idag fick hon välja. Och jag fick plötsligt ett över. På frågan vad jag skulle göra med det och om det var åt helsike töntigt om en 48-åring hade Hello Kitty på sin iPhone kom svaret spontant:

- Nej nej nej, det är fett coolt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0