Tv-program

Halv Åtta hos mig är ett program som jag följer slaviskt. Tycker att det är spännande att titta in hos folk. Och jag tycker att det är kul att se både vad de bjuder på, varför och hur det sammanställs. Somliga har avundsvärt självförtroende när de bjuder på oansenligt medan blygsamma och superduktiga bjuder på stort och angenämt. Helge Skoog gör inte programmet sämre precis.

Nu ska man förstöra ett redan vinnande koncept med vad de tror är en slags utveckling. De plockar ihop inte bara B och även C och D-kändisar med exhibitionisterna som vi redan spyr på, med respekterade stjärnor som man av någon konstig anledning tillomed "måste" specifisera titel på (se Janne Schaffer - gitarrist?) och petar in programmet på bästa sändningstid.

Själv plockar jag ut fem och de räcker för mig. Stjärnor med karaktär och karisma. Om jag kunde få dem i samma program så kunde jag lova vara slav även en halvtimma senare, men till nedanstående uppställning betackar jag mig.


Alla deltagare i Klockan Åtta hos Stjärnorna

1: Ann-Louise Hansson, Erik Hörstadius, Magdalena Graaf och Edward Blom.


2: Agneta Sjödin, Johan Pråmell, Ma Oftedal och Joakim Nätterqvist.

3: Malin Berghagen, gladiatorn Johan ”Plexus” Oldenmark, skådespelerskan Christina Schollin och Skansenakvariets chef Jonas Wahlström.

4: Lina Hedlund, gitarristen Janne Schaffer, skådespelerskan Görel Crona och komikern Hasse Brontén.

5: Erika Johannsson, Stefan Odelberg, Carin Hjulström och Peter Harrysson.

6: Fredrik Birging, komikern och skådespelerskan Zinat Pirzadeh, schlagerstjärnan Anna Book och Ralf Gyllenhammar från hårdrocksbandet Mustasch.

7: Sara Sommerfeld, tv-profilen och fitnessgurun Blossom Tainton, artisten Andreas Weise och kampsportaren och mångsysslaren Musse Hasselvall.

8: Dominika Peczynski , Solveig Ternström, Putte Nelsson och Matte Carlsson.

9: Sandra Dahlberg, musikartisten Mange Schmidt, sexologen Malena Ivarsson och trädgårdsmästaren Bo Rappne.

10: Kim Anderzon, mentalisten Henrik Fexeus, dansare och TV-profilen Carin da Silva och Lars-Åke ”Babsan” Willhelmsson.


Kan inte teve ta lite paus från Anna Book nu - Svenssons depoter är nog mättade. I alla fall mina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0