Erbjuden


 
Det gick hem kan man säga. Mitt intryck. Fick ett telefonsamtal idag. Mitt emellan vegetariskt matfokus och kameralins. Om att det var mig de hade valt ut. Att jag fick jobbet. Ville både tacka ja och tacka nej. Det är plötsligt inte så självklart längre. För dessvärre dök det upp en minst lika lockande tjänst som också har fått min ansökan. Förutom att jag tänker annorlunda än för bara två veckor sedan. Radikalt annorlunda.

En mindre förhandling gav mig trots allt en tidsfrist några dagar. Ska grunna på erbjudandet. Låter nästan förmätet, men det är svårt att foka på fler beslut än det jag "måste" just dessa dagar.

Dessutom stressar det mig med vertikalt snöoväder. Min hjärna funkar inte i ett sånt här bus. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0