leMarc-box



Vem kan vara ägare till boxen "Starkare än ord" med samtliga album från 1987 till 2008? Och inte bara det - utan med signerat exemplar? Jag bara undrar...


MOI !

 Klicka för större bild

Min stolthet och njutning vet naturligtvis inga gränser. Peter leMarc är min husgud. Naturligtvis skriver han texter som triggar på flera plan, men det är som vanligt: det som når mina inre hörselorgan som är det viktiga. Hans röst. Hur den används. Vemodet. Gitarren. Körsslingor, takt, melodi osv. Såld är bara förnamnet. Jag är såld. På Peter leMarc och den här fantastiska boxen. Som han har autograferat. Vilken grej!


♥ LOVE ♥
 





Kommentarer
Postat av: Tina Eriksson

Ja visst är han härlig! Har inte den här boxen, men flera av hans tidigare album. Älskar hans texter, så mycket vemod och smärta, men också insikt och klokhet. Och så rösten! Rösten som är som en smekning, som går rakt in, oerhört sensuell! Han är inte snygg att se på, men såååå sexig röst!

2011-02-01 @ 19:32:24
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tina - Skaffa dig boxen. Han skriver om varje plattas tillkomst och sin egen förhållning till utvecklingsarbetet - naturligtvis med en hel del ångest och tuffa insikter i ett litet samlingshäfte. Så får man en karaoke-platta och en live-dvd. Som en riktigt härlig bakelse - precis så söt som bara Peter leMarc kan vara ;-)

2011-02-02 @ 14:59:35
Postat av: Tina Eriksson

Oj, tack för tipset! Boxen får det bli!

2011-02-02 @ 20:33:08
URL: http://tinaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0